Subject: RE: Kiri
From: Jüri Rand <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 16:58:21 +0300

Tervitus transpordiametile!

Kas Te vaevute üldse lugema projekti või vehite niisama.

Värav millest jutt on ÜLEGABARIIDILISE kauba väljaveoks!

Tööliste ja muu transpordi tarbeks kasutame olemasolevaid sisse ja 
väljasõidu teid!

Häid pühi!

Tervitades / Best Regards

Jüri Rand

+372 50 64 132

Unibox OÜ

 <http://www.unibox.ee/> http://www.unibox.ee

Kalesi küla, 75207 Harjumaa, Estonia

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 30, 2025 4:24 PM
To: OÜ Aarens Projekt <[email-masked]>; OÜ Unibox <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kalesi tööstuspargi detailplaneeringust

Registreerimise kuupäev: 30.04.2025

Registreerimise number: 7.2-2/25/18442-10.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.